Šolski rokovnik DA NE POZABIM ... 2023-2024Šolski rokovnik DA NE POZABIM ... 2023-2024

Šolski študijski rokovnik 2023-2024 vsebuje KOLEDARJE
z datumi 12 slovenskih izobraževalnih ustanov!
POSEBNA PONUDBA 2023
* * *
izberite ROKOVNIK (platnico) + izberite IZDELEK IZ ZALOGE
=>  VELIK POPUST na izdelek in zaloge + BREZPLAČNA POŠTNINA
Gibaj Mladina akcija šport otroci Podarili smo šolske rokovnike

mladostnikom iz socialno šibkejših družin, ki jim bo akcija Gibaj mladina omogočila brezplačno telesno vadbo!  

Oglejte si prispevek in video posnetek v spodnjem delu teniških novic na tej povezavi!
PRISPEVAJ TUDI TI in pomagaj razveseliti nadebudne otroke, ki brez naše pomoči ne bi mogli razvijati svojih športnih talentov!

NOVOSTI 2023  =>  "Recycle - Reuse - Reduce"  +  "Custom made"

**  Imate izdelek, ki se je obrabil ali poškodoval?
**  Ali ste se naveličali barve, materiala? Ga želite posodobiti ali obnoviti?
**  Želite zaščititi ali pokriti izdelke, ki so izpostavljeni zunanjim vplivom?

Šolski rokovnik DA NE POZABIM ... 2023-2024Šolski rokovnik DA NE POZABIM ... 2023-2024

Šolski študijski rokovnik 2023-2024 vsebuje KOLEDARJE
z datumi 12 slovenskih izobraževalnih ustanov!

SPLETNI KATALOG

  ERHART d.o.o.

Uradni naslov podjetja:

Vilharjeva cesta 29
1000 Ljubljana
T: 041-643-789


Proizvodnja:

3320 Velenje
 

© ERHART, d.o.o. 1999-2012

Vsebino prepovedano širiti, kopirati, uporabljati na kakršenkoli način brez odobritve Erhart d.o.o.

Splošni pogoji



Splošno


Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, s priporočili Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnimi kodeksi za spletno in elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletnega kataloga, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom oz. naročnikom.


Opredelitev pojmov

  • ponudnik je Erhart d.o.o., Vilharjeva cesta 29, 1000 Ljubljana
  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, spletni katalog, torej stranka
  • spletni katalog je namenjen predstaviti izdelkov uporabniku ter oddaji povpraševanj uporabnikov.

Dostopnost informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije (za uporabo spletnega kataloga se ni potrebno registrirati):
  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),,
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami),
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebuje davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Predstavitev in ponudba izdelkov


Ponudnik izdelkov v spletnem katalogu je hkrati proizvajalec, razen kjer je navedeno drugače. Izdelki predstavljeni v spletnem katalogu so zaradi narave poslovanja večinoma sprotno končno izdelani (da se lahko prilagodijo morebitnim posebnim želja uporabnikov). Zaradi tega je na zalogi le omejena količina določenih artiklov. Uporabnik ima možnost oddati povpraševanje po izbranem izdelku/ih, za kar mu ponudnik posreduje pisno ponudbo. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja. Izdelki prikazani na spletnih straneh ponudnika, se lahko v določeni meri v barvi, obliki, ipd. razlikujejo od dejanskih izdelkov.


Postopek oddaje povpraševanja, naročila, plačila

  • uporabnik lahko 24 ur na dan, vse dni v letu odda svoje povpraševanje,
  • uporabnik najprej v spletnem katalogu izbere artikel/le, za katere želi oddati povpraševanje, torej pridobiti ponudbo v obliki ponudbenega predračuna,
  • izbor zaključi s potrditvijo na gumb "oddaj povpraševanje", kjer lahko izbere tudi ali želi na svoj elektronski naslov prejeti kopijo oddanega povpraševanja,
  • ponudnik mu bo v najkrajšem času odgovoril (oziroma po potrebi pozval za dodatne specifikacije uporabnikovih želja) in poslal pisno ponudbo na izbrani kontakt (e-pošta, faks)
  • v ponudbi oz. ponudbenem predračunu so navedene vse zakonsko zahtevane postavke in razčlenjeni stroški: podatki uporabnika, količine, cene, ddv, način in rok plačila, način in stroške dostave, ipd.
  • uporabnik ima pravico ponudbo zavrniti
  • v primeru, da se uporabnik s ponudbo strinja, ponudniku pošlje pisno potrditev, s tem odda naročilo in njegov status iz uporabnika preide v kupca,
  • s potrditvijo naročilo je kupec seznanjen s splošnimi pogoji,
  • kupec lahko v roku dveh (2) ur od potrditve, spremeni ali prekliče naročilo, brez posledic,
  • osnova za plačilo je ponudbeni predračun,
  • naročilo se zaključi z izvedbo predhodno dogovorjenega načina plačila (po predračunu, po pogodbi, ipd.), ki je navedeno na ponudbenemu predračunu oziroma v pogodbi,
  • stroške pošiljanja plača kupec, po veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o.
  • do prejema plačila si ponudnik pridržuje lastniško pravico do naročenega blaga,
  • v primeru zamude plačil ima ponudnik pravico zaračunati zakonite zamudne obresti,
  • vsi podatki in dokumenti vezani na naročilo so shranjeni v tiskani ali elektronski obliki na sedežu ponudnika in so uporabniku oz. kupcu na vpogled.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga


Kupec ima pravico v primeru naročila standardnega artikla iz zaloge, da v roku petnajstih (15) dni ponudniku pisno sporoči odstop od naročila. Kupec mora o tem obvestiti ponudnika v pisni obliki oziroma v elektronski obliki – ponudnik mora potrditi prejem obvestila o odstopu od naročila, s čimer potrdi, da je z zadevo seznanjen. Kupec mora nato blago vrniti ponudniku najkasneje v roku petnajst (15) dni po potrditvi prejema obvestila o odstopu od naročila. Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži, v nasprotnem primeru si pridržujemo pravico, da zavrnemo vračilo blaga in s tem posledično vračilo plačila tega blaga. Stroške vrnitve in poštnino plača kupec.

Kupec nima pravice odstopiti od naročila, katerega predmet je nestandardno blago, ki je narejeno po konkretno opredeljenih zahtevah naročnika in s tem prilagojeno njegovim osebnim potrebam. Pod posebne zahteve oz. potrebe se štejejo posebne dimenzije, barve, označitev z logotipom ali reklamnim sporočilom, razvoj in izdelava artiklov po naročilu, ipd., enako velja za večje količine naročenega blaga.


Dobavni rok


Za izdelke na zalogi je dobavni rok 2-4 delovne dni. V ostalih primerih in primeru naročila večjih količin, nestandardnih artiklov in artiklov narejenih po specifičnih zahtevah naročnika, je rok dobave predhodno dogovorjen in naveden na ponudbenem predračunu. Ponudnik se zavezuje, da bo spoštoval dogovorjene dobavne roke.


Načini plačila


Ponudnik najprej izda ponudbeni predračun, katerega v primeru potrditve naročila, kupec plača na enega od naslednjih načinov:
  • plačilo po predračunu (v enkratnem znesku) preko banke na poslovni račun ponudnika: plačilo naročenega blaga (banka zaračuna provizijo) izvede preko banke oz. elektronske banke, pri nakazilu vpiše svoje podatke in podatke ponudnika, za sklic navede številko predračuna – stroške pošiljanja plača poštarju ob prevzeme blaga.
  • po pogodbi: velja samo za pogodbene kupce, v primeru posebnih ali večjih naročil.
Ponudnik po prejemu plačila izda račun na trajnem mediju ali elekronsko, z razčlenjenimi posameznimi zakonsko opredeljenimi postavkami in pripadajočimi stroški. Račun o opravljenem plačilu bo kupec prejel po pošti skupaj z naročenim blagom ali najkasneje roku 10 dni po dobavi oz. opravljenem plačilu, v pisni ali elektronski obliki.


Veljavnost ponudbe, cene


Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudbeni predračun ima naveden rok veljavnosti ponudbe. Cene, tam kjer so navedene, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Navedene so neto cene brez DDV in pripadajoča stopnja ddv (razen, če je posebej drugače opredeljeno). Ponudnik je zavezanec za DDV v skladu z ZDDV-1. V cene ni vštet strošek pošiljanja.


Poštnina


Stroške vezane na pošiljanja naročenega blaga, plača kupec, po veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o.


Komunikacija


Ponudnik si pridržuje pravico, da kontaktira uporabnika oziroma kupca preko sredstev komuniciranja (telefon, e-pošta, fax, ipd.), za potrebe izdelave ponudbe oz. izvedbe naročila. S posredovanjem podatkov ponudniku, se uporabnik ali kupec strinja, da ponudnik upravlja z danimi podatki v poslovne namene kot tudi za obveščanje o svojih izdelkih in storitvah, razen v primerih, ko to uporabnik oziroma kupec izrecno prepove.


Način dostave, poštnina


Stroške pošiljanja plača kupec, po veljavnem ceniku Pošte Slovenije d.o.o. Dostavo vrši Pošta Slovenije d.o.o. od ponedeljka do petka. Sobotna dostava se izvaja le na zahtevo uporabnika in je predmet doplačila.

Če je embalaža ob prevzemu naročenega blaga na kakršen koli način poškodovana, jo preglejte skupaj z dostavljavcem pošte. Če je paket poškodovan, imate možnost pošiljko zavrniti (dostavljavec mora na pošiljko navesti razlog vaše zavrnitve). Poznejših reklamacij zaradi dostave, brez zapisnika, nikakor ne bomo upoštevali! Zapisnik izpišete skupaj z dostavljavcem pošiljke.

Druge načine dostave oziroma prevzema blaga je potrebno predhodno dogovoriti.


Reklamacije, pritožbe


Kupec je ob prevzemu blaga dolžan izdelke pregledati in morebitne nepravilnosti ali poškodbe najkasneje v roku 7 dni pisno sporočiti ponudniku ter se z njim dogovoriti o zamenjavo blaga ali vračilo kupnine.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Morebitno reklamacijo ali pritožbo, uporabnik oziroma kupec, posreduje ponudniku v pisni obliki (reklamacijski zapisnik) po pošti ali na elektronski naslov – ponudnik mora potrditi prejem pisnega obvestila (reklamacije ali pritožbe) s strani uporabnika oziroma kupca, kar je zagotovilo, da je obvestilo dejansko prejel in ga lahko ustrezno rešuje. Po potrditvi prejema obvestila mora ponudnik v roku 7 dni sporočiti kupcu kako bo reševal pritožbo in ga o poteku sprotno obveščati. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora (v primeru sodnega reševanja) njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. Ponudnik si bo zato prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Podatki na spletnih straneh


Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in pogojev spletnega kataloga ter cen. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.

KOŠARICA
za oddajo
POVPRAŠEVANJA


  Vaša košarica je prazna.  
"E & E®" in "DA NE POZABIM ...®"
sta registrirani blagovni znamki ERHART d.o.o.
Tehnologija piškotkov nam pomaga, da vam lahko omogočamo kar najboljše doživetje naših strani.
Prosimo, da označite ali dovoljujete uporabo te tehnologije.
Ne strinjam se